Často kladené dotazy


Ako dlho trvá než dostanem svoju objednávku?

Štandardná doba odoslania je 3-7 pracovných dní. Všetky objednávky sa snažíme spracovať a odoslať čo najskôr, potom už záleží na Vami vybranom dopravcovi, kedy Vám zásielku doručí. Priemerná doba dodania objednávok 3-4 dni, pred Vianocami sa môže doba dodania predĺžiť.

Aký je rozdiel medzi esenciálnymi a vonnými olejmi?

Podrobný popis rozdielov medzi esenciálnymi a vonnými olejmi nájdete TU.

Chcel (a) by som si objednať produkt, ktorý nie je skladom. Budete ho ešte mať alebo ste ho zrušili?

Produkty, ktoré vidíte na eshope a nie sú skladom, nesťahujeme. Buď je na ceste od výrobcu alebo momentálne nemáme príslušné etikety a čakáme na dodávku z tlačiarne. Ak máte o produkt, ktorý nie je skladom záujem, kontaktujte nás prosím telefonicky alebo e-mailom, o možnej dobe dodania.

Chcel (a) by som si objednať väčšie balenie produktu, ale taká varianta nie je na e-shope.

Pokiaľ máte záujem o iné balenie určitého produktu, než je uvedené v eshope, napíšte nám email. Pokiaľ bude dostupné Vami požadované množstvo výrobku, budeme Vás informovať o kalkuláciu emailom a v prípade Vášho súhlasu odošleme.

Chcel(a) by som si objednať produkt, ktorý nie je skladom. Budete ho ešte mať alebo ste ho zrušili?

Produkty, ktoré vidíte na e-shope a nie sú skladom, nesťahujeme. Buď ich na ceste od výrobcu alebo momentálne nemáme príslušné etikety a čakáme na dodávku z tlačiarne. Pokiaľ máte o produkt, ktorý nie je skladom záujem, kontaktujte nás prosím telefonicky alebo emailom, ohľadom možnej doby dodania.

Kedy mi príde faktúra?

Faktúru k Vašej objednávke nájdete v emaile, ktorý sme zaslali spoločne potvrdením objednávky.

Mám problém s objednaním alebo so samotnou objednávkou.

Napíšte nám e-mail alebo zavolajte na kontakty uvedené TU. Radi Vám so všetkým pomôžeme

Mám vlastnú firmu a chcel (a) by som s Vami nadviazať veľkoobchodnú spoluprácu.

Pokiaľ máte záujem o veľkoobchodnú spoluprácu, zaregistrujte sa na eshope phytos.cz, tu vyplňte svoje firemné údaje. Potom nám pošlite email so žiadosťou o nastavenie VO prostredí. Budeme sa tešiť na našu budúcej spolupráci.

Môžem užívať esenciálne oleje Phytos aj vnútorne?

Všeobecne vnútorné použitie EO neodporúčame. Čo neznamená, že rad EO nemožno vnútorne užívať. Vyžaduje to však dôkladné znalosti a dostatok informácií o vlastnostiach jednotlivých EO a mať na pamäti, že v koncentrovanom stave sa môže jednať o nebezpečné látky.

Prečo mi prišiel e-mail od Zásilkovne, keď som si vybral (a) inú dopravu?

Doprava všetkých zásielok z e-shopu Phytos.sk je organizovaná spoločnosťou Zásilkovna. Zásilkovna odovzdáva vaše balíky jednotlivým dopravcom (Slovenská pošta a pod.), Ktoré ste si vybrali vo svojej objednávke. Stav svojej zásielky môžete sledovať cez odkaz, ktorý Vám Zásilkovna poslala a tu nájdete aj odkaz pre sledovanie u externého dopravcu. Všetko o doprave a platbe nájdete TU.

Zvolil (a) som si platbu bankovým prevodom, ale neprišli mi pokyny k platbe, čo mám robiť?

Pri potvrdení objednávky na eshopu phytos.sk Vám na Vami zadaný email príde zhrnutie objednávky. Najneskôr nasledujúci deň dopoludnia Vám na rovnakú emailovú adresu zašleme faktúru s pokynmi k bankovému prevodu. V prípade, že Vám neprišlo zhrnutie objednávky alebo email s faktúrou a pokynmi k platbe, najskôr prosím skontrolujte zložku SPAM, Promoakcie a Nevyžiadanú poštu. Ak ste nedostal (a) žiadny email z eshopu phytos.cz kontaktuje nás prosím emailom alebo telefonicky.